Ik ben er klaar voor!

6 juli 2018 - Den Haag, Nederland

Bijna bijna bijna!! Nu wordt het echt spannend!!

Nog meer dan een week en dan sta ik te dansen in Zagreb!

Vandaag de laatste keer met elkaar, met orkest, geoefend. Met.. de Zeeuwse kappen op.

Stap 1: Neem een Paracetamol/Ibuprofen in. Zeker als het warm is en je moe bent.

Stap 2: Leg veel spelden en schuifspeldjes klaar.

Stap 3: Kijk heel lief iemand anders aan om je te helpen.

Stap 4: Ga zitten op een stoel en laat de andere persoon een kapje met een kapje met nog een kap op je hoofd vastspelden met de duizenden speldunits die je in stap 2 hebt klaargelegd.

Stap 5: Neem wat water tussendoor. Blijven drinken is belangrijk want die paracetamol is natuurlijk nog niet gaan werken.

Stap 6: Probeer op te staan zonder van de hoofdpijn om te vallen.

Stap 7: Bied helpende persoon een lekker drankje aan.

Stap 8: Doe zo snel mogelijk je ding (de dans) met de kap op, en zodra je klaar bent schuif dan zo snel mogelijk de kap naar achter. Dit verlicht de druk op je hoofd.

Stap 9: Klaar om weer ontspeld en ontkapt te worden. Tip: vraag weer die ene helpende hand om alle speldjes weer terug te vinden voor hergebruik. Of koop echt tienduizenden speldjes.

Even passen

I'm not kidding. Hoofdpijn! Maar oh, wat zag het er mooi uit! En het was goed om even van te voren te kunnen proberen.
Geen wonder dat al die vrouwen vroeger met een chagrijnig gezicht op de foto stonden. Ze hadden gewoon last van constante hoofdpijn door die kap op hun hoofd..

Nu genoeg geoefend? Ja! Vind ik het spannend? Ja zeker! Heb ik al kriebels van de zenuwen? Ja, dat ook! Ben ik er klaar voor? Ja! Ben ik er zeker te weten helemaal klaar voor? JA!! Ik ben er klaar voor!!!

Update 11 juli:
Volgende week en dan ben ik in Kroatië! Zagreb, here I come!!!

Here we come!